Tilbake til alle arrangementer

Sensommervandring med Caspar og Helge

7 dagers vandring i naturen

Vi, Caspar Seip og Helge Zimmer fra UROskolen, tar hvert år med en gruppe på en flere dagers vandring i naturen mens vi utforsker uroens betydning i livet vårt. Du er velkommen til å bli med!

Det er plass til 12 deltagere. 7 dager (6 netter) skal vi vandre sammen i skogen. Det er ingen krevende og lange dagsmarsjer med tung bør, og ingen delmål eller harde konkurranser eller noe vi skal oppnå ila uken. Vi skal ta oss god tid, vi skal være sammen i naturen, samtale, utforske, dele, spise og sove, ja, leve i naturen. Du vil få stor mulighet til nært samvær med de andre deltagerne, og til å være alene. Du vil jobbe aktivt med, og få veiledning i, UROperspektivet fra Caspar og Helge som er lærere ved UROskolen. Vi skal møte indre uro og øve på å være sammen med indre og ytre virkelighet slik den er. Turen blir en lang, praktisk og intensiv workshop for å fordype arbeid du har lest om i boken «Kampen mot uroen» og hørt om i podcastene til UROskolen og til Guro & Guru.

På denne vandringen har vi gitt mulighet for alle som vil til å ta med egen hund. Vi vil da gi rom for hundenes behov, og bruke hundene og vårt samspill med dem til å lære om uroens betydning i livet. Det er første gang vi prøver dette på en vandring, og Caspar og Helge tar selv med hunder.

Praktisk informasjon

Alle deltagere må ta med seg personlig turutstyr inkl. dagstursekk, klær, sovepose og telt (pakkliste vil du få ved påmelding). På dagtid vil vi gå med lett dagstursekk, og annet utstyr vil bli fraktet videre til neste leir med bil.

Alle måltider er inkludert og frokost og middag blir laget for oss av vårt crew. Husk å oppgi evt allergier ved påmelding.

Turen gjøres på eget ansvar og evt reiseforsikring må deltagerne ordne selv.

Turen krever ikke andre ferdigheter enn at du kan gå noen timer i naturen hver dag i passende tempo.

Pris og påmelding

Turen koster 15.900,- per person og betales i sin helhet 2 mnd før avreise. (Ingen tilbakebetaling fra 1 mnd før avreise). Det anbefales å skaffe seg reiseforsikring.

Påmelding gjøres til info@uroskolen.no

Oppgi

• Navn

• Mobilnr.

• Epostadresse

• Evt allergier

• Informasjon om helseutfordringer eller annet du mener vi må vite

Du vil få en depositumsfaktura på 3.000,- som når den er betalt (7 dagers betalingsfrist), sikrer din plass på turen. Det er begrenset antall plasser, så påmeldingene sorteres etter tidspunkt de kommer inn. Vi må ta forbehold om uforutsette hendelser gjør at vi må flytte eller avlyse turen. Dersom dette skjer vil depositum/deltakeravgift som er innbetalt tilbakebetales. For øvrig vil ikke depositum tilbakebetales.

Det vil være en forutsetning for å være med at man har hatt noen timer med en UROlærer. Det er viktig for oss å bli kjent for de som skal være med på tur, og vi mener man helt klart får veldig mye mer igjen ved at man har blitt litt kjent med sin egen uro og vår tilnærming til å bruke vår indre smerte til noe konstruktivt i livet.

23. august

Kurs med UROperspektiv på kropp, mat og uro

3. september

Kurs i UROperspektivet - Porsgrunn