Tilbake til alle arrangementer

UROgym - levende kropp

Velkommen til UROyoga med Bjørn

Bjørn Jensen er rørlegger og Yogainstruktør utdannet ved Norway Power Yoga Sandefjord.

Han er også en svært ivrig uroelev, og på en av vandringene våre kombinerte han yoga og uroperspektivet så godt at vi skjønte vi måtte dele dette med verden.

Du er et menneske, og du har et kroppsinn. Det er i kroppsinnet du erfarer både ro og uro! Vi har lenge trodd på tanken om at kropp og sinn er to forskjellige ting, at det finnes noen lidelser som er kroppslige og noen andre som er psykiske. Nå vet vi bedre. Vi vet at for å få hjernen og tenkningen til å fungere optimalt må kroppen leve, puste, bevege seg, sanse, være solid, frisk og dynamisk. Det kommer ikke av seg selv i vårt moderne liv, det stimulerer kroppen mye mindre enn den trenger.

Derfor har UROskolen tilbud som UROgym. Disse aktivitetene er tilbud til deg for å hjelpe deg å få kontakt med kroppen din, bringe tapt liv, kraft, balanse og bevegelse tilbake så kroppen kan være et godt verktøy for deg mens du er i en menneskelig form. Bli med å la kroppen leve mens du har den. Etterpå blir den uansett til jord, luft, ild og vann, som alt annet.

Dette passer også godt for menn.
Dørene åpner kl. 18.15. Det finnes toaletter og noen kroker å skifte i om man ønsker det.
Viktig: Ta med yogamatte og drikkeflaske.

Pris kr. 250,-
Drop-in: Vippses i døren når du kommer.

Sted: Josefines gate 34, Arkitektenes hus. Samme sted som UROdans.

11. november

Kurs med UROperspektiv på økonomi og ubetalte regninger

23. november

UROdans