Tilbake til alle arrangementer

URO i skolen - foredrag Tønsberg Bibliotek

Urolærerne Caspar Seip og Monica Laskerud presenterer et nytt perspektiv på hva vi skal gjøre med, og hvordan vi kan forstå uro i skolen.

De vil komme inn på spørsmål som:
- Lykkes vi med våre forsøk på å skape ro og orden i skolen?
- Må man bli utbrent av å være lærer?
- Må skolen være en negativ belastning for barn, foreldre og lærere?

Foredraget vil vare ca 45 minutter med tid til spørsmål etterpå.

Tid: Torsdag 4. juni kl. 18.30 - 19.30

Sted: Tønsberg bibliotek, blackboxsen

Pris: Gratis

Det vil bli tid til spørsmål etterpå.

Forrige
Forrige
12. mars

Far og sønn - en samtale om å være mann

Neste
Neste
24. august

Klasse: UROperpektivet på døden