Tilbake til alle arrangementer
Urolærerne Caspar Seip og Monica Laskerud presenterer et nytt perspektiv på hva vi skal gjøre med, og hvordan vi kan forstå uro i skolen.
De vil komme inn på spørsmål som:
- Lykkes vi med våre forsøk på å skape ro og orden i skolen?
- Må man bli utbrent av å være lærer?
- Må skolen være en negativ belastning for barn, foreldre og lærere?
Foredraget vil vare ca 45 minutter med tid til spørsmål etterpå.
Tid: Torsdag 4. juni kl. 18.30 - 19.30
Sted: Tønsberg bibliotek, blackboxsen
Pris: Gratis
Det vil bli tid til spørsmål etterpå.