Sommervandring i Telemark

Velkommen til 4-dagers sommervandring i Telemark.

Rikke Uberg Thorkildsen fra UROskolen tar deg med ut i naturen i fire dager for å utforske, og gå i dybden av uroens betydning i livet. Turen vil bli guidet av Tone Syftestad som er lommekjent i området. Tone er en ivrig friluftsentusiast har selv deltatt på UROskolens vandring.

Når vi er ute i naturen, vekk fra det livet vi vanligvis lever er det ofte enklere å komme i kontakt med uroen, roen og vår egen natur. Når vi er sammen over tid i naturen faller mange av våre flukt-muligheter bort, og det blir derfor enklere å se på hva det er vi holder på med i livene våres. Dette vil vi utforske sammen og lære mer om; hva slags strategier, dramaer og mønstre vi alle har i våre liv. Vi vil bruke tiden til å kjenne på uroen, til å utforske stillheten i oss selv og naturen, og vi vil bruke hverandre i gruppa til å finne veien inn i uroen – og dermed komme nærmere oss selv, og hverandre. Den nærheten som oppstår mellom oss når vi tilbringer tid sammen er etter min erfaring helt magisk.

Om turen:

Turen varer i 4 dager og 3 netter. Første dag møtes vi i lavoen hjemme hos Tone, og tilbringer tid til å bli kjent sammen der. Vi sover ute i telt eller hengekøye, og kommer til å tilbringe mye tid sammen rundt bålet og med vandring i naturen. Bagasjen vil bli fraktet for oss, og det eneste vi trenger å bære på vandringen er en dagstur-sekk. Alle måltider er inkludert og vi sørger for frokost, niste og middag.

Vi kommer også til å tilbringe tid i stillhet, da stillheten er en viktig del av det å komme i kontakt med vår indre uro.

Du er så velkommen til å bli med ut i naturen og inn i uroen!

Turen koster 6500,- per person og betales i sin helhet 2 mnd før avreise. (Ingen tilbakebetaling fra 1 mnd før avreise). Turen gjennomføres på eget ansvar. Det anbefales å skaffe seg reiseforsikring. Pakkeliste vil sendes ut når du er påmeldt turen.

Påmelding gjøres til info@uroskolen.no

Oppgi:

• Navn

• Mobilnr.

• Epostadresse

• Evt allergier

• Informasjon om helseutfordringer eller annet du mener vi må vite

Du vil få en depositumsfaktura på 3.000,- som når den er betalt (7 dagers betalingsfrist), sikrer din plass på turen. Det er begrenset antall plasser, så påmeldingene sorteres etter tidspunkt de kommer inn. Vi må ta forbehold om uforutsette hendelser gjør at vi må flytte eller avlyse turen. Dersom dette skjer vil depositum/deltakeravgift som er innbetalt tilbakebetales. For øvrig vil ikke depositum tilbakebetales.

Det vil være en forutsetning for å være med at man har hatt noen timer med en UROlærer. Det er viktig for oss å bli kjent for de som skal være med på tur, og vi mener man helt klart får veldig mye mer igjen ved at man har blitt litt kjent med sin egen uro og vår tilnærming til å bruke vår indre smerte til noe konstruktivt i livet.

25. mai

UROdans