Tilbake til alle arrangementer

Kreativt kurs med Øyvind

• 133 Kongevegen Lunner, Viken, 2730 Norway (kart)

Påmelding

Har du lyst til lære om uroperspektivet samtidig som du er kreativt miljø?  Øyvind arrangerer helgekurs på Hadeland.

Denne helgen møtes vi på Lunner på Hadeland. Klasserommet denne helgen er Solheim snekkerverksted. Her skal vi lære om uroperspektivet, samtidig som vi utforsker hvordan det er å være oss når vi er under press og når det er noe vi må, skal eller burde gjennomføre. Sammen skal vi lære hvordan vi kan gjøre nytte av uroperspektivet for at vår kreativitet og kapasitet kan vokse.

Du har kanskje opplevd – akkurat som meg hvor automatisk vi tyr til strategier for å unngå å komme i kontakt med ubehag. Vi scroller, spiser mat, ser på serier, sover eller trener. Strategiene kan være mange, men felles er at de holder oss tilbake fra å leve et fritt liv. Under veiledning skal vi se på hvordan det er å være oss akkurat nå, og lære å gjenkjenne våre strategier og se på dette med vennlighet.

Dere vil få tilgang på leire og emner til å lage noe i tre, men det er ikke hva vi skal lage på verkstedet som er viktig. Målet for kurset er å gi deg muligheten til å møte uroen og gi deg læring i hvordan du kan få kontakt med dine ressurser og kreativitet når du du er urolig og er under press.

Snekkerverkstedet vil være en arena for utforskning og læring av noe nytt, og verkstedet vil være til hjelp for å gjøre noe nytt og annerledes.

Det vil bli servert kaffe og te på verkstedet. Ta med den maten du trenger for dagene, og det er mulighet for å varme opp mat på verkstedet.

Pris: 4500,-

Tid og sted:
Lørdag 6. og søndag 7. april   klokka 10.15 – 16.15.
Adressen er Kongevegen 133, 2730 Lunner

Ankomst:
Reiser du kollektivt kan du ta Gjøvikbanen til Lunner stasjon hvor du etter avtale blir hentet.
Reisetid fra Oslo sentrum eller Gjøvik er ca. en time med tog eller bil.

Kurset koster 4.500,- per person inkl kaffe/te. Early Bird pris er 3.900 og gjelder ut 25. februar. Betalt beløp regnes som bestilling. Ved kansellering tilbakebetales kr 2.000, men ved kansellering senere enn 1 uke før start tilbakebetales ikke innbetalt beløp.

Påmelding

16. mars

Praktisk bruk av URO som en ressurs i det som er vanskelig i familien - NB! Ingen ledige plasser

8. april

Familie, barn og samliv - oppfølgingsklasse på nett og/eller heldagssamling.