Tilbake til alle arrangementer

Kurs i UROperspektivet på Kjerringøy, Bodø.

Velkommen til et to-dagers kurs med fokus på din indre uro med UROlærer Monica Stubkjær på vakre Kjerringøy!

Alle mennesker har uro. Og alle mennesker gjør alt de kan for å slippe å kjenne dette ubehaget i kroppen sin. Når virkeligheten kjennes vond så gjør vi det vi kan for å forsøke å endre det. Kanskje har du barn som strever. Kanskje du har det vanskelig med noen du er glad i. Eller du er sliten og tenker at livet er strevsomt. Kanskje mistrives du på jobb. Alle har vi noe. Når vi forsøker å endre problemene våre for å komme bort fra ubehaget så vil vi bare forsterke det. Dette er UROperspektivet.

På dette kurset skal du lære hvordan du kan gjøre det motsatte, nemlig å ha uroen og ubehaget i kroppen din. Romme uroen. Da kan det nemlig skje fantastiske ting! Vi må bare tørre å gjøre det, og det skal vi gjøre sammen disse to dagene.

Kurset passer for alle, ingen forkunnskap nødvending.

Kjerringøy er ca 1 times kjøretur fra Bodø.
Det er ikke vanskelig å finne overnatting, det finnes hotell, rorbu og camping mm.

Velkommen!

Tid og sted
Lørdag 31. august og søndag 1. september
Kjerringøy, Bodø.

Pris og administrativt
Kurset koster 4.500,- per person inkl kaffe/te. Early Bird pris er 3.900 og gjelder ut 10. april. Betalt beløp regnes som bestilling. Ved kansellering tilbakebetales kr 2.000, men ved kansellering senere enn 1 uke før start tilbakebetales ikke innbetalt beløp.

Praktisk
Det er to økter hver dag, med en pause i midten. I denne pausen kan man bli i lokalene og spise medbragt mat. Vi spiser sammen i lunsjen.

Dag 1
0900 – 1200 Introduksjon, og så starter vi med å utforske
1200 – 1300 Lunsj
1300 – 1630 Vi fortsetter med utforskningen

Dag 2
1000 – 1200 Oppsummering dag 1 og dypdykk
1200 – 1300 Lunsj
1300 – 1630 Dypdykk, konklusjoner og avslutning

Påmelding

Les mer om Monica og hør hennes podcaster her! www.uroskolen.no/monica

Tidligere deltaker sier:
Jeg synes det var spesielt godt måten du ledet meg gjennom prosessen min. Du hjalp meg rett inn og ut igjen. Jeg behøvde ikke å bruke så mange ord eller lang tid i tankene. Den kraft det var ga jeg slipp og var gjennom kroppen og til pusten så det gir sug i magen fortsatt. Jeg kjente hvordan det varmet i meg da du snakket til meg. Jeg ser frem til å være oppmerksom på det som skjer de neste dagene. Og jeg har allerede rommet uro 5 ganger etter at jeg kom hjem. Jeg følte at du ledet meg gjennom de også. For jeg hørte stemmen din.

Tusen takk for to gode og utviklende dager sammen med dere.
Jeg er takknemlig for at jeg fikk delta på dette kurset sammen med dere. Så mange ulike personer, men allikevel så mye som vi hadde felles. Fasinerende! Det føles som luksus å kunne sitte å ha slike dype samtaler, det er ikke så mange arenaer for det i livet(mitt)ellers. Tusen takk for to supre dager.

29. august

Kurs i UROperspektivet i Kragerø

2. september

Klasse/kurs for foreldre med barn som strever med skole